Long time, no see! Ma olen teadlikult veidikese puhkuse võtnud blogist. Nagu ikka need tõusud ja mõõnad selle blogiga, et kellele ja miks ja aega ei ole jne. Tundsin, et on vaja lihtsalt lasta sel olla ja mitte üldse mõelda selle peale. Ja ega täna ma ka pikalt elust jutustama ei hakka, vaid tulin lihtsalt tere ütlema ja natukese infot jagama.

Ükskõik kuidas mul ka vahepeal see kaamera ei unune tolmu koguma, siis nii kui vahepeal jälle satub mõni pildistamine, siis tunnen, kuidas see suur soov pildistada minus jälle pead tõstab. Tahaks sel suvel ikkagi palju harjutada ja näha kas mul oleks klientuuri ja võimalus sellega ka veidikene elatist teenida. Eks ma tegelikult juba mõnda aega küsin raha oma fotode eest, kuid see kõik on väga juhuslik ja pigem siis, kui keegi ise minu juurde tee leiab. Tegelikult on üldse väga ebamugav minu jaoks see raha küsimine ja ma endiselt pole kindel, et kas mu pildid ikka on seda väärt. AGA kuna inimesed on rahul ja kuhjavad mind kiitustega üle, siis ma otsustasin neid uskuda 🙂 Ei võistle aastaid pilte teinud professionaalidega, kuid usun, et hinna ja kvaliteedi suhe on paigas.

Igatahes on mul juba mõnda aega olnud oma leht, kuhu ma oma pilte kogunud olen ja tegelikult on see leht ka olnud ligipääsetav siit blogist ülaribalt “fotograafia” valides. Ma pole lihtsalt suurelt kuulutanud sellest, aga nüüd siis ütlen, et SIIN on mu fotoblogi. Hiljuti lisasin sinna kahe uue sessiooni pildid, nii et mingi kaege üle! Need on päris erinevad.. ühest sündis lausa kaks postitust, kus on suur hunnik minult täiesti eeldatavaid nunnusid laste pilte nagu see:

KaTuFotoN-9487.jpg

Või see:

KaTuFotoN-9989.jpg

Ja viimases midagi palju ootamatult naiselikumat ja julgemat nagu see:

KaTuFotoN-0416-2.jpg

..ja see..

KaTuFotoN-0538-2.jpg

Igatahes ma loodan, et mul õnnestub seda fotolehte veel suve jooksul kõvasti täiendada ja edaspidi ka. Ma ühendasin praegu selle blogi siin ja fotolehe facebookis ühte, sest tundus kuidagi loogilisem hetkel. Niisiis kes veel mu lehte ei jälgi, siis SIIN saate meeldib nupule klikata. Ega mu lehekesed midagi väga fäänsit pole ja oma domeenile ka veel ei ole kolinud, aga loodetavasti päris silma ka ei riiva. Ja kui riivab, siis konstruktiivne kriitika ja soovitused on alati teretulnud!

Kõige viimaseks lisan, et seni, kuni ma veel kirjutamise lainelt veidi maas olen, siis kes tahavad meid ikka näha ja kursis olla meie tegemistega, siis ma olen istagramis palju aktiivsem, kui varem, seega võib mind sealt ka üles leida k2tsu nime alt. Üleval paremal on ka kõik sotsiaalmeedia ikoonid nähtavad, kuhu klikates õigetesse kohtadesse jõuab 😉

Selline väike enesereklaam siis tänasesse laupäevasesse päeva ja loodetavasti jõuan ka kunagi pikemalt kirjutama. Seniks tsau!

