Viimasel ajal on taaskord nii palju üritusi ja kohustusi olnud, et me polegi perega saanud nädalavahetusel aeg maha võtta. Sel nädalal möödus laupäev mu vanaisa sünnipäeval ning pühapäev oligi plaanivaba. Niisiis unustasime igasugu muud kohustused ja läksime Nõmme spordikeskusesse, õigemini sinna kõrvale terviseradadele.

KaTuFotoN-7087

Ma olen seal kooli ajal palju suusatamas käinud ning eelmine aasta käisime suvel basseinideski. Nüüd elame sellele kohale päris lähedal ning tundus hea mõte just sinna jalutama minna. Ja oligi väga hea mõte, sest üsna väikese maa-ala peal sai mäest rattaga üles ja alla sõita, oksakesega vees lehti taga ajada ja siis veel Glehni lossi juures kividest krokodilli peal ronida ja vanapaganaga mõõtu võtta. Nõmme spordikeskuses on hästi palju seiklusradu ka puude otsas, nii suurtele kui väikestele ja tegelikult tekkis mul suur soov mõnikord hoopis sinna ronima minna. Jasper küll ütles, et tema ei taha, aga tegelikult ma usun, et teda annaks ikka meelitada küll sinna ja siis talle meeldiks. Ta juba sellises vanuses, et saaks hakkama küll seal, isegi kui mitte päris kõigega ja ideaalselt. Vaatasin praegu, et soovituslik vanus lausa teisest eluaastast. PS! Pole reklaam ega midagi, lihtsalt tundus nii tore pere ja sõpradega ajaveetmise viis.

KaTuFotoN-7096

Igal juhul ma vedasin meie jalutuskäigule kaamera ka kaasa, kuna ma praktiliselt ei pildistagi oma lapsi ja meid igapäevaselt ja viimane aeg see viga parandada. Näitan siis siia ka 🙂

KaTuFotoN-6978

Ma olen nii uhke oma kuti üle. Ta ei sõida väga tihti oma rattaga ja sellisel maastikul pea üldse mitte, aga ta oli nii asjalik seal. Vedas oma ratast tublisti ise mäest üles ja sõitis siis jälle alla kordagi kukkumata. Lihtsalt nii suur ja tubli poiss juba. 

Henri see eest kukkus igal pool, kus võimalik oli, aga see ei takistanud tal lõbutsemast.

KaTuFotoN-7061KaTuFotoN-7069
Teate juba, et meil on kodus üks rongihull, aga nüüd on meil ka lennukihull. Pilgud kogu aeg taevas.

KaTuFotoN-7107-4
Ma ei mäleta mis see oli, aga me pidime Jasperile nö altkäemaksu andma, et ta oleks nõus seda pilti tegema 😀 

KaTuFotoN-7134Ma ikka veel harjun selle soenguga ja mulle tundub nagu ma näeks näost palju ümaram välja nüüd.. Panin igal juhul oma roosat palsamit ka neile ja kuigi pildilt seda vahet ilmselt väga näha ei ole, siis muutis sooja kuldse tooni asemel otsad roosakas-hallikaks. Mõnus vaheldus!

KaTuFotoN-7150

 

